lördag 17 november 2012

Massa klapp idag!!

Idag klappar jag mig på axeln igen.. *L* har haft mina glasögon på mig istort sett hela dagen. tack var kristoffer dock att jag satte på mig dem. glömmer bort, varför vet jag inte,för jag ser ju mycket bättre med dem. men kanske för att de fortfarande sätter lite hum hum i huvudet.. jag blir lite lätt snurrig. Men de är bara att kämpa emot. =)

Luwa har börjat med att hon kan verkligen inte somna ensam.Jag måste vara i rummet, helst vid sängen,klappandes på rumpan. Lite smått klumpigt när de trasslar sig med maten. Jag är vrålhungrig och hon är dödstrött.. Men te slut finner vi nog en lösning med de oxå. Hon har ju börjat springa upp och lägga sig i våran säng på nätterna. Två nätter har vi nu inte märkt nått. Jag har vaknat av att hon ligger och snarkar brevid mig.. sött!! med dock trångt. så när vi ändå funderar på en ny säng.för att denna är alldeles för mycket och jag slår mig gul o blå på sängramen,så får de kanske bli en strl större.

Har idag annars plockat en massa och rensat. tagit upp julkartongerna från källaren,ska gås igenom. En julklapp har inhandlas....

O ja!! de går frammåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...