torsdag 3 januari 2013

Duktiga ja? JAAA =)

Klapp på axeln..
idag har jag sökt fyra jobb, vi håller väl nån tumme och hoppas. Beställde en tv i mellandagarna,för att ha i sovrummet. Tänkte att vi var väl smidiga, de var ju fraktfritt med mera.. men de tar ju sån tid. varför inte frakta den från närmaste butik från kedjan vi beställde. Nej då ska den fraktas höger och vänster och hit och dit innan den slutligen om ja känns som en evighet kommer komma fram. =) =) men jajaj de är väl bara vänta,så får man njuta mera när de blir klart.


Annars ja,nu börjar oron mala lite i magen.. de är 6 dagar kvar. Mår inte riktigt hundra och ca 1000 ggr hinner jag fundera om jag ska ringa och avboka. Men sen i samma stund så kommer mitt förnuft till fånga.

tycker att de kan bli kallt nu, när snön försvunnit lite. vill inte ha de slaskigt och dasigt och tråkigt. 
ska försöka fixa till en meny som jag ska bjuda min underbara vän emsi på,när vi väl ska ha våran trevliga dag/eft/kväll, för att fira våra födelsedagar och att hon ska få hjälpa mig lite..*L* 

dags att byta gardiner oxå.. ska se om ja kan finna de jag söker.

2 kommentarer:

  1. Nu gör du så där igen - skriver a men inte b. Jag har ju sagt att du inte får göra det!!! 6 dagar kvar till vad???

    Ser fram emot vår dag/eftermiddag/kväll :)

    SvaraRadera
  2. Emma-inget roligt ämne.. dra ut en tand. vill ju helst bara glömma bort..*L* ja jag med,ska kolla datum och se när det passar bäst. =) kram kram

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...