söndag 13 januari 2013

Intresserad!

Luwa har gått och blivit väldigt intresserad av katterna.båda katterna, gizmo har oftast inget emot att hon håller på med honom. Han vill gärna ligga hos henne ibland.Mycket mysigt. Iris däremot är anti barn så det skriker om de. Hon har visat de för iris oxå. Luwa har fått lite klösmärken på armen.. Vi försöker få henne att förstå,att de inte går att gosa med iris.. Meeeen, de är ju så intressant tycker luwa.

Idag fyller bästaste emsi år, 32 hela år blir hon. Jag hoppas hon har haft en underbar dag. Jag kommer fira den lite senare.. *Le* så nu får jag snällt invänta min egen som infaller om ca 6 dagar....

Tanken är att jag ska ut på lite rajtantajtan.. och jag hoppas de blir kalasigt...

Är lite smått frusterad... jag känner mig lite lätt påhoppad. Tycker att vad bjuder personen till själv då. JAG, JAG, jag ska bjuda till.. och jag ska göra de... men vad görs själv.. nja.. blir lite sådär... men va faaaan. Hur mycket får jag veta då... det är bara vissa andra som finns i samtalet... Och har väl försökt tala lite,men kanske inte riktigt sagt rakt ut.Men tycker dock att personen borde förstå.

till veckan blir det träning och lite fix inför helg. Är det folk som tänker komma förbi på fika,så ja hör gärna av er,så jag vet i tid,vad jag ska fixa till....

Nu blir det familjemys!!!

2 kommentarer:

  1. Förstår inte varför alla insisterade med att jag fyllde år igår ;)
    Roligt att hon intresseras sig för katterna men hon borde ju lära sig att det är Gizmo hon ska mysa med och inte stackars Iris.
    Vi ska ju ses både 27'e och 28'e så jag kommer inte på lördag men jag kanske ringer en sväng :)

    SvaraRadera
  2. Heheh ja jag kommer blåneka på lördag :D.
    Ja men exakt. är ju bara för hennes eget bästa.
    Jo du får dispans för de.. ska bli kul!! Du är välkommen att ringa och tjöta...

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...