tisdag 15 januari 2013

15/1

Kära Tisdag!

Är du välkommen,ja de är du väl. Frukosten är avklarad.. Igår när luwa och jag satt och käkade frukost, så passa vi på och ringa till pappsen... och så mot slutet så,sa luwa: puss puss pappa!!! och med ett tonläge så jag höll på att smälta... dock så hörde ju ej pappa de, och inte ville hon säga det igen...

4 dagar kvar till man av nån anledning blir 1 år äldre.. man ska sluta fylla år vid 30,känns som att va har jag hunnit med.. visst barn och familj. Men se världen.. tja lixom.. har ju inte sett en fis i rymden ens..
men de är väl bara och gilla läget.

Tillbaka igen.. blev ett litet avbrott där.. =)
vart in till staden en sväng,var tvungen att fixa lite,plus af.. men de sistnämda blev jag ju inte klok på men men... vi får väl hoppas de blir bättre.

Har idag annars tränat, haft en skön eftermiddag,och nu ska jag bara njuta av kvällen,med min älskling och lite god mat.. avslutas med ett parti alfapet..*fniss*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...