onsdag 9 januari 2013

Luwa+ dagis=succe....

Äntligen!!
Fick luwa åka till dagis... som hon verkar ha längtat. Hon har ju pratat om en av sina fröknar hela jullovet.. och nu äntligen. Hon ville inte gå därifrån när vi skulle åka,så vilken tur att hon får sticka dit imorgon oxå.

Igår var jag in till staden och fick lite kläder till luwa och mig.
Mamma var med,och jag fick en tidig födelsedags present.. *L* och en härlig dag med mamma. Vi hade de riktigt bra!!!

idag skulle jag ha dragit ut en tand. en visdoms-tand. jag har vetat om de i ca 3 månader.så ja de var ju lite jobbigt ett tag, Så när jag satte mig i bilen idag och skulle åka in,så blev det superjobbigt. Jobbigare när jag satt och vänta,alla blev uppropade före mig. Sist blev de jag,och då kom yrsel... så säger hon.de blir ingen tandutdragning idag.för han är sjuk,men jag ville ta hit dig idag iallafall..så kunde vi ta fluorkollen.
Så får vänta på en ny tid. jag hoppas de blir snart och att de går bra..


Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen för lite hjälp med cv o pb. så vi hoppas de hjälper en.ska väl föra över på usb så jag har med mig,ifall de vill ha utskrivet lite...



3 kommentarer:

  1. Åh vad jobbigt att det inte blev något då!! Nu måste du ju våndas en gång till!! Vill du och det passar så kan jag följa med dig som stöd. Hör av dig någon dag innan bara :)

    Skönt att hon trivs så bra på dagis, lill skruttan. Ett gott tecken på att hon mår bra och blir väl omhändertagen.
    Trevligt med tidig födelsedagspresent också!!

    Fick mig ett kort idag från mammas kusin och hennes man, alltid lika uppskattat :)
    Vad fick du då??

    SvaraRadera
  2. Mamma handlade ett par jeans och en jacka o tröja.. allt valt av mig.. *L* så jag blev nöjd.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...