torsdag 24 januari 2013

Mysigt!!

Jag försökte fjäska lite för gubben,att han skulle göra mig en kopp kaffe. Varför då? för hans kaffe är godare..*LE*
Idag har luwa fått en badrock. Hittade en på lindex med ett litet monster på..hon blev överlycklig.Har badat nu ikväll och har den på sig.. hon ser ju bara såååå myspysig ut.

Vart iväg och handlat lite presenter för kommande kalas och sammankomster för firande av personer som har och ska fylla år..*L* så de blir en massa gottigott ett par dagar.Så nästa vecka blir det hårdträning.. Ska ju inte sabba detta jag håller på att fixa nu.

Härom dagen så fixade vi en av de få presenter luwa ska få när hon fyller år. Senare i feb,innan hon fyller så får hon ju vara med om ett stort äventyr,så kanske blir lite där oxå. De ska bli så kul och se hennes reaktioner.. Kameran ska vara laddad och klar.. så fotas en massa.

Ska försöka komma iväg och hämta mitt papper som packningsnisse hade missat på ett företag där jag beställt.

Ska bli intressant och se hur helgen blir. Pappa jobbar ju hela helgen, hoppas den lilla skruttongen har bra dagar..*fniss*

har lite frustration inom mig, och ja jag borde kanske säga nått,men har samtidigt ingen lust att ta en diskusion. men tycker de är patetiskt,och jag tycker att de kompenserar inget...

De sa pip i kaffebryggaren.. så de är bara att hälla upp koppen. Ska förmodlingen införskaffa mig en väska på måndag oxå. ska bara kolla så den finns inne..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...