söndag 27 januari 2013

Tröttelitrött!!

Så känner jag idag,dels springa upp ett par ggr inatt. tror lillstrumpan drömde otäckt. =( och ja de tar ju ett tag innan man själv somnar om.. blir ju lixom klarvaken. Sen kom hon in innan 08.00 myste dock lite.
Sen full fart, sov knappt en timme på vilan.. och sen fullt ös igen..

har klippt lillan idag.. kristoffer tyckte hon var så långhårig..=) så nu blev det kort. SÅ underbart söt.
jag hoppas hon är trött ikväll och somnar tididgt. för jag ska gå och lägga mig. ska dock bara förbreda mig lite för morgondagen. ska ju ha halvdag med emma. ska köpa med frullebulle och ha de mys,hon ska vara min lärare.så jag blir klok på saker och ting. Sen ska vi dra på staden en sväng. jag ska införskaffa mig denna väska.=)

sen blir de hem och ha lite kalas för luwas kusin, noomie som fyller fyra nu i dagarna. Så hon ska få komma hem och leka med luwa. Kalasigt!!!

gnäll gnäll gnäll!!!!!
så nu har jag sagt de oxå.

längtar till slutet av februari!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...