fredag 18 januari 2013

positiv!!!

Förra veckan var jag på en liten tipstimme på af. Den lilla vägledningen handlade om söka rätt.. hur du går till väga från att du hittar jobbet du vill ha,till hur du skriver bra cv och personlig brev.. de gav mig lite ideer. Dock hade jag velat anteckna. Så ja de finns ju inte alls kvar i minnet.

I tisdags var jag på återkoll,varför ja de vette tusan.vi skulle visa upp personligt brev och cv. de hade inte jag med mig, för att jag var ej klar med de nya så.... men sa att ni har ju redan de iallafall.. men jag hör av mig när jag skrivit ett nytt och så...

jag satt igår och skrev ett nytt personligt brev.. som jag skulle skicka iväg till ett jobb.. men ville ju såklart ha lite feedback.så ringde upp af.. försökte få tag på handläggaren och de två personer jag träffat.. ingen var anträffbar.. *suck* fick iallafall prata med nån annan snubbe nånstans i sverige.. talade om vad jag ville. han sa läs!!! ja sa vilken annons och bla bla.. sen läste jag igenom mitt p-brev och väntade svar. Han sa att de där var ju perfekt..har inget att anmärka på.. då växte man lite.. klappade mig på axeln och sa duktigt jessica *fniss*

går ikväll skickade jag iväg ansökan,så vi får se..


idag händer vad?
Skrutt till dagis,jag ska handla för imorgon, och ja de står still.. dricker ju inte speciellt många drinkar så...
vad blandar man vodka päron med?

jag hoppas dagen flyter på...

hejsvejs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...