tisdag 5 februari 2013

Håll tummar och tår!!!

Precis hemkommit från en intervju... åååh säger jag bara, verkar vara ett roligt jobb. tror det är varma människor. Bra arbetstider.. så jag håller alla tummar och tår det bara går för att jag får extrajobbet. Så jag får nått iallafall..Så får man hoppas de öppnar upp sig för mer eller annat. men jag orkar inte vara hemma mer.

ja jag får veta mer i början av nästa vecka,var ju några fler hon skulle intervjua. men jag hoppas jag lämpar..

nu blir det la stada och fika med T.

1 kommentar:

  1. Tummar och tår är hållna fram till beskedet :) Blir svårt att göra nåt under tiden men jag fixar det också.
    Det är på tiden att det går din väg nu tycker jag.
    Kram

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...