söndag 24 mars 2013

påsk?

Nu börjar påskveckan, de blir inte speciellt mycket påskpyntat här hemma,ska försöka få in ett litet ris,väldigt litet. Gizmo låter inte riset vara så har jag ett litet så kan jag ställa upp de på hyllan. =) ska hänga upp påskkärringarna som man har fått,en i luwas rum och en i sovrummet tror jag ...

har börjat jobba lite,hur underbart som helst. variation är de, två helt olika ställen och olika behov...
känns riktigt bra, och få lite ekonomi igen,att kunna spara lite,och kunna roa sig. så de kanske kan bli en liten rolig minisemester i sommar. =)

Annars då? jo men visst de är bra, man är lite lätt bebissjuk,de är ett par st i min bekanskaps krets som fått barn och de är ju bara såååååå mysigt,så visst en till skulle inte sitta fel,luwa skulle kanske bli glad för ett syskon.

nej nu tar ja fram godisskålen och njuter lite...för imorgon är man pået igen. jobbet alltså!

3 kommentarer:

  1. ja hon skulle säkert bli glad att få ett synskon själv är jag nöjd med mina 2 så när jag träffar bäbisar är jag ej bäbbissjuk tvärtom faktiskt men blir väl så efter jag fick leo

    SvaraRadera
  2. Ja, det är väl dax /Lisbeth

    SvaraRadera
  3. Ja, jag håller med Lisbeth, det börjar bli dags nu :) Tror Luwa skulle bli grymt avundsjuk med en liten som tar mamma o pappas Luwa-tid dock men det får hon leva med tycker jag :) Hon får komma hem till tant Emma o leka o titta på Pippi istället

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...