söndag 17 mars 2013

Yes!!

Ja jag vet,de var ett tag sedan.men jag känner inte att jag har haft tiden att sitta o skriva. Visst de tar inte lång tid att kludda ner ett litet inlägg. Men ja ja, de kommer ett nu iallafall..

Vad har hänt då, jo jag har kommit gång med första jobbet,gick ju brevid o har nu jobbat två pass.. =) =)
har även vart på en intervju,han inte mer än åka 20 min innan de ringde och jag blev erbjuden tjänsten. Najs ju,så nu blir det lite timmar i månaden iallafal.De trillar väl inte lite mer timmar frampå.Skönt att få komma igång som sagt.

Under veckan så har de firats födelsedagar. Svärmor fyllde år,och sen var de våran lilla skrutt som fyllde år. 2 hela år..oj oj vad tiden har gått fort.

De var kalas på kvällen och släkt och vänner var här och firade våran lilla skruttunge. Hon fick en massa fint,både film och kläder till lite leksaker.


Nej nu har jag inte tid mer!!

kram kram!!

1 kommentar:

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...