måndag 1 april 2013

Annandag påsk!

Ja inte blev jag hämtad till blåkulla.så jag kanske inte passar som häxa längre =) har påsken vart bra, Nja!!!
Åkte ju på nått på långfredagen och halva påskafton. Min mage var kraftigt ur balans.. usch o fy säger jag bara. Men nu är det bättre!!! skönt skönt!

Annars klädde luwa ut sig till påskkärring. Hon var ju gudomligt söt. Fick lite påskägg..

Nu tycker jag att våren kan få komma ordentligt. Igår la jag undan vinterkläderna, de allra tjockaste iallafall.

Oj oj vad klockan springer iväg,dags att äta frukost för att sedan sticka iväg o jobba!!!

1 kommentar:

  1. Ja nu är det verkligen dags för våren att komma hit på allvar tycker jag!
    Luwa var gudomligt söt som påskkärring; garanterat sötaste kärringen i byn :)

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...