måndag 29 april 2013

slutet av april...

Imorgon är det valborg, månaden har gått så fort. vad har man gjort denna månad,förutom jobbat o jobbat.
Idag var lite av en jobbig dag, va helt yr i bollen,gick som jag vore full,så fick sätta mig ner och blunda, så blev jag kallsvettig, men kände inte som jag fick sockerfall, super otäckt, så kristoffer skulle städa på kontoret imorgon,så ska vi fixa säng där inne, för han tror jag är lite utmattad. sover inte värst mycket. så vi får väl fixa detta och se om de kan ha ett samband.

nu när vi går in i maj så tycker jag att värmen gärna får komma,de är dags.
har lite projekt på gång oxå...

jajja nä nu blir det kaffe...


En spunk?

1 kommentar:

  1. Håller med Kristoffer jag; ni behöver ha en säng på kontoret. Om inte för någon annan skull utan för att jag ska kunna komma och sova över :D
    Så där blev det för mig när vi hade prov i skolan, det är skit läskigt!! Fast mitt ordnade upp sig efter jag fått i mig en chokladboll hihi

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...