lördag 18 maj 2013

tiden försvinner!

Oj  nu tickar de på sådär igen med tiden,man ser att de var länge sen man uppdaterade. Fast jag tror ingen sörjer ändå. Vad har hänt då? de är väl inte mycket. Jobbar på som vanligt. Börjar njuta nu att värmen kommer,så man kan vara ute och speciellt att man inte behöver ha massa kläder på sig. *L*

De är så roligt, tycker vi har en lillgammal tös här hemma. Man blir så förvånad av vad hon utvecklar talet.. de går så fort.
Jag hoppas även att man kanske lyckas få tösa blöjfri under sommaren. Åtminstone dagtid.
Sen har man ju lite fler småplaner som man hoppas går i stöpet.

Jag vet att jag vart dålig på att höra av mig till mina vänner. Men de har ju samtidigt vart ganska tyst i min telefon oxå så. Så jag antar att de är ömsesidigt att vi båda har haft mycket att göra. Men jag tänker på er varje dag. Ska försöka ge mig ut lite när tilfälle finns o hälsa på,o hoppas även att nån kanske vill komma hit.

Nej nu får man inte sitta på latsidan. dax att sätta igång med göra listan. och bocka av! =)

kram o hej!

1 kommentar:

  1. Vi ses på fredag. Det ser jag verklugen fram emot. Du är såå välkommen.

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...