tisdag 16 april 2013

Våren lyser med sin frånvaro!!

Oj vad tiden rullar på fort,helt plötsligt insåg jag att de var ca 2 veckor sedan som jag bloggade. Men de har vart så mycket. Jobbet har kommit igång ordentligt. Vi har vart lite krassliga igen. Speciellt luwa då!! denna dumma magsjuka eller vad de nu är som vandrar runt. Blir hiskligt trött på det iallafall. Sen blir man ju lite smått irriterad på de som inte kan låta sina barn vara hemma och bli friska igen,INNAN de släpar dem till dagis,för att de själva verkar tycka de är tråkigt att vara hemma. Visst man kanske förlorar lite pengar,men ska de verkligen vara allt här i världen. Är nog fattig som en kyrkråtta men bara mina barn får vara friska säger ja då.

Hmm och vart är våren.. gick den i ide,strejk eller vad. De är mitten på april och ja de är verkligen ingen vår här. Man blir inte piggare så att säga. Men den kommer väl,så småningom..

Planer då!! ja min man pratade nått om nån ullareds-resa nu innan sommaren, så vi får väl kika på de.

men just nu ska jag ta och äta klart min frukost och sen fundera ut vad dagens göromål blir. =)


dagens citat: Dä bidde inge ploff!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...