torsdag 6 juni 2013

Svettas och nyser!!

atjo och de rinner och de snorar och ja svettas... ingen bra start på juni månad. De började förra året med allergin.Har ju aldrig vart de innan, så blev lite smått förvånad att de bara sådär kunde dyka upp. jajaj tur de finns medicin för de. HAR de senaste 3 dagarna gått med feber oxå. Inte kul alls!! jag hoppas de går över..

annars blir det mycket jobb i juni, snart fyller gubben år oxå,så då blir de väl lite kalas.. de som vill får komma =) säg bara till lite i förväg,så jag vet hur mycket jag ska tillaga.

atjo!!!  undrar vem som har rekordet i antal nysningar på raken..


nej nu blir det att ta de lugnt och kurera mig.. ha en skön nationaldag och va stolt över dig själv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...