måndag 12 juni 2017

oJsaN vad tiden rinner iväg...

Sitter ju ganska bra vid datorn och har lite utsikt. men just nu när jag sneglar ut genom balkongdörren, så ser jag hur de mörknar på därute... kommer den där åskan nu el?
får skynda mig och göra det jag vet att jag behöver göra innan jag kanske måste dra ur kontakter och inte använda dusch o så...
Sommaren har nu börjat. men tyvärr så lyser värmen med sin frånvaro. Hur trist är inte det då..
Idag gick barnen på ledighet.. 3½ veckas frånvaro. Sen i höst börjar luwa fsk klass som hon längtar..

om två dagar så fyller lill mini 3 år. vart har tiden tagit vägen.. kalas blir de. jag hoppas innerligt att solen kan skina så vi kan vara ute. sen på torsdag ska jag tyvärr närvara på en begravning vilket jag inte längtar till..

men det får jag ta kvällen. mer som ska hinnas med. Innan blixtrar o dunder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...