torsdag 10 augusti 2017

??

Godmorgon därute..
Har ni sovit gott? Det har sovits sådär här. En av anledningarna till att jag skriver idag är att jag kände vad man kände sig påhoppad igår. Kände mig nästan lite kränkt, nedvärderad. Trodde nog att folk tänkte lite högre, hade lite högre tankar om mig. 
Inser att de är väldigt farligt och be om hjälp eller lite tips och råd. Minsta lilla så kan man ju bli påhoppad och värka totalt okunnig på saker..

Blir absolut mindre av sånt...
Blir att tänka om.

Idag ska man lämna barnen på Fritids och Föris. De är lite roligt, för att min stora tjej är väldigt nog med att de ska vara Fritids och inte föris.. fast jag har svårt att säga rätt.  =) =)

Snart börjar skolan igen, och de är dags för en andra termin. 
samtidigt är det så mycket annat man vill här hemma,så de kommer bli massa saker på gång eller inte på gång. men nått måste hända snart. Lite ohållbart detta.

nej nu önskar jag er en bra dag!! 

1 kommentar:

  1. Hej vännen.
    Antar att du syftar på svampen och kommentarer från en viss person. Jag tar lixom förgivet när folk frågar sånt att de inte ens tänkt tanken och be nån äta den om de är osäkra...så dumma påhopp. Men de är bara o borsta av sig de.
    Så himla onödiga kommentarer.kram

    Själv är jag så himla dålig på svamp. ..hållet mig till gula kantareller��. Får komma till er och smaka andra goda svampar.

    Va e du sugen på hemma?? Möblera om el vad tänker du på?

    Kram/ Linda

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...