onsdag 12 september 2018

De tog lång tid till nästa gång...

Sen det senaste inlägget har jag väl haft mycket att göra,genom att jag tydligen inte haft tid eller lite ork till att sätta mig ner och kladda lite. Satt och läste lite vad jag skrev senast för att kanske kunna uppdatera lite vad som hänt sen sist.

Jag hade ju min praktik på Resurscentrum i K-D. Det var en bra praktik, även om jag hade önskat att jag vart på sjukhuset. Men fick mycket med mig iallafall. Trivdes väldigt bra.
Sen dess har jag då blivit färdig Undersköterska och är tillbaka på min gamla arbetsplats. Där jag efter sommaren nu fått vikariat på iallafall ca 6 månader ,så får vi se sen.. jag trivs väldigt bra.

Sommaren bara sprang iväg, och nu i höst så började Luwa 1;an..
jag är så sjukt imponerad av vad stor hon blitt och vad hon suger in alla information. Ibland önskar man verkligen att saker och ting kan gå lite långsammare,så man hinner få ta in och njuta. Men man kastas in i nya saker hela tiden.
Jag förundras hela tiden.

Jag är även så stolt vad det har gått framåt med lilla tildas språkförståelse. Att hon har kommit långt under sommaren. Och saker som innan var väldigt svåra har nu lossnat. Man kan inte vara annat än stolt mamma..  Älskar er båda lika mycket.

Hörde igår ett sätt att förklara sin kärlek till sina barn. Att ni är som en blommbukett, ni ser lite olika ut, ni doftar lite olika, ni blommar ut olika fort. men tillsammans bildar ni nått vackert och jag älskar hela bunten lika mycket.Ni är helt perfekta.  =) =)

För någon dag fick jag något som höjde mitt ena ögonbryn. Blev riktigt överraskad, jag vet inte om jag blev glad eller förvånad mest. Jag vet heller inte riktigt hur jag ska reagera. Jag vet inte vad jag ska svara..
Jag funderar lite på varför,om de finns nån baktanke, vad för plan detta är . De visar sig, som med de mesta.


1 kommentar:

  1. Ja nog händer de en massa. Du har två fantastiska tjejer som har kommit så långt.

    Kul o gött att du fått vikariat. Lycka till med karriären vännen.

    Spännade o höra vad som fick dig o höja ögonbrynen. Hoppas de var positivt.

    Så fint de du skrev om blommr❤.

    Kram/LP

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...