söndag 14 oktober 2018

jag vill så mycket, men ändå inte.

21 September fick våran älskade Iris somna in. Iris blev 16 år 1½ månad. Hon har verkligen vart hur go som helst. Som alla familjemedlemmar så har man stunder då man vill "strypa " dem. Så är det även med djur. När hon har vart busig. Hon har gett oss gråa hårstrån ibland. men i det stora världens goaste katt. Hon är och kommer vara saknad. Bara så du vet Iris, så står du nu tryggt uppe i bokhyllan. Vår älskade Missi mjau!!

Jobbet flyter på, så man hoppas på lite mera struktur och att saker och ting kan hända. Att man får det man vill. Jag tror nog det kommer att lösa sig.

Jag har ju en sak jag egentligen vill skriva ur mig, frågor jag vill ställa. men av vissa anledningar så kommer jag hålla tyst. jag ska försöka prata med nån som mer vet vad det handlar om.
Känslor bubblar upp och av någon anledning så känner jag mig som världens ensammaste. fast jag vet att jag har folk omkring mig.


jag...

1 kommentar:

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...