lördag 6 april 2019

6 April

Hejsan!!

Skulle ha skrivit i förrgår,men blev tyvärr dålig, så hela natten och dagen igår låg jag i magsjuka. Lugna ner sig igår kväll, men jag mår lite bättre idag så ska väl snart vara på banan igen.
Har trots det, inte avvikit så från min linje. bara dock tagit 2 glas cola, lite lättsaltade chips,för att få upp balansen. som hör till vid magsjuka.

så tycker ändå att de får bli en klapp på axeln att trots de,ändå lyckas hålla.
Ska nu ikväll prova lite majstortillia,med kyckling och grönsaker. Har fått vätska upp mig under dagen, huvudet har inte mått wow.
Känner även åt de där musklerna som man har runt bröstkorg och mage. För att sitta och ulka ett helt dygn utan framgång tar kan jag säga.

Men till veckan ska vi nog vara på rätt spår igen och fortsätta.

Tycker att det har börjat bra trots allt, och har inte haft överdrivet med sug efter sötsaker, inte haft så svårt att tacka nej till godsaker. Det är underlättande,även om jag vet att det kommer komma frestelser och tillfällen man får tänka lite.

ha nu en fortsatt bra kväll..

2 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bättre! Jag har ett konstant sötsug fortfarande men försöker så gott det går men det är sååååå svårt. Det är lätt att säga nej om någon bjuder men när jag är hemma, oj oj vad det är svårt. Men då är det ju ingen som ser mig om jag äter något så det har hänt att jag har fuskat, tyvärr. Du är stark som kämpar på trots magsjukan <3

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att de kan hålla i sig, att de för en gång skulle kan vara nått som kan få gå lite lätt ett tag. Jag försöker ju hitta bra saker som kan finnas till hands om jag får sug. Jo men så är det ju, har också tänkt men om ingen ser så, fast då känner jag,fast jag vet ju om de, jag ska ju göra det för min skull, ingen annan. du kämpar allt på bra du med. tycker du är superduktig!!

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...