torsdag 11 april 2019

11 April

hej hej!!

har skrivit ett par inlägg på mobilen,som jag försökt publicera som tydligen inte gått så bra, och jag får inte fram dem här. så får skriva typ nytt eller så..
Jag kämpar på i min lilla utmaning. det går ändå väldigt hyfsat. Kanske inte har hänt supermycket på den där vågen, men har inte räknat med att allt ska ske i ett nafs.
Ganska kul och prova på lite annat när man ändå kan.. Vi får se vart de leder hän...

igår var vi iväg och lämnade tillbaka bilen vi har leasat. De gick ju bra. =)

har bara vart iväg en dag och tränat denna vecka, men har ändå rört på mig. var dels ute på en 3,5 km promenix i tisdags kväll, onsdag var hela familjen ute och gick minst 3 km om inte mer. idag vart jag och Luwa ute och cyklade 5,22 km.. så motion har de blitt. får hoppas på lite mer tur och komma iväg nästa vecka. de ska ju passa in med hur vi jobbar och så..

Nästa vecka är det påsk, har kommit ifrån de lite, är väl kanske inte så mycket för att fira påsken. de blir inget med att dela ut påskbrev för barnen, vi ska hitta på annat istället. Varför uppmuntra till godis,när vi ska försöka hålla oss borta från det.

Nej de var allt jag orka med idag.

Mitt dilemma fortsätter. de går sådär. får hoppas de finns tillfälle te veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...