lördag 20 april 2019

Glad Påsk!!

Igår på långfredagen så tog vi med barnen och åkte till Lost City Gustavsvik, Örebro. Vi skulle ju bada för glatta livet. De var början på våran äventyrshelg. Vi hade jätteroligt igår, så mycket vatten som svaldes var nog länge sedan. Vi åkte hem efter ca 6,5 h riktigt nöjda med dagen. En liten tilda som blev ännu mer van med vatten och plaskade runt med puffar på armarna och tyckte hon kunde simma. Vilket är stort.

idag kom jag inte ens upp ur sängen själv. min kropp tog stryck totalt igår.

1 kommentar:

  1. Vad konstigt! Jag var inne och kollade din blogg härom dagen men då var det fortfarande inlägget från 11 april som låg överst och nu helt plötsligt var det här överst, från i påskas!! Mycket underligt men men.....
    Härligt att ni hade det bra och att Tilda blir mer o mer van vatten och mer självständig. Simskolan har nog hjälpt henne mycket det tror jag. Ska bli kul att se henne i sommar, om hon vågar bada i poolen i Skived något i år (om det nu finns en pool att bada i vill säga).

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...