torsdag 12 september 2019

Förändring..

I måndags gjorde jag min första dag med förändring. Jag hade ju lite tidigare bestämt mig för att förändra saker och ting. Försöka hitta nått som får mig att må bra, där jag har mer energi. mera ork, mera lust. bryta ett dåligt mönster. Hoppas få slippa värk.

Jag började med livstilsprogrammet. De börjar med 28 dagar rensning. jag är nu på dag 4 och har fortfarande vit vecka. Vilket innebär, att jag äter inget förutom protein och dricker vissa drinkar som fulla med vitaminer och mineraler och förbränner och återhämtar med mera. allt enligt en viss kostplan.
jag får alltså inte äta några mejeriprodukter, inga kolhydrater, inget salt eller socker, inga kolsyrade drycker.. ja väldigt strikt. äter dock ägg, kyckling,fisk, nötkött, två mål/v. och dessa proteinmål är då vägda så rätt mängd blir.

redan nu har jag märkt att de hänt saker. jag väntar ju på en motgång, så jag får nått sånt, jag saknar dock att tugga på hårt bröd, jag saknar ost. och lite mera saker, jag har inget sug, jag går inte och suktar, men jag saknar... men vet att jag klarar mig. önskar lite mera grönt på tallriken, så ser fram emot nästa vecka då det får ske. plus att frukosten blir lite annorlunda jippi.

ska bli så roligt och se hur det ser ut efter dessa 28 dagar... och vad resten av året har att erbjuda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...