tisdag 8 december 2020

Ett år som ingen trodde...

varför ska de vara så svårt att skriva inlägg.. har påbörjat och tagit bort ett antal ggr nu.. tur jag inte är författare. hade ju aldrig blivit nån bok. HAHA!!! 

mer än ett år har gått sen senaste inlägget. vad har hänt då? 

1. Ny pågående förändring (går sådär)

2. Covid-19 kom och invarderade världen.. de har vart lock down på många ställen, vi i sverige vi bara ger råd och rekommendationer. Jag har inte förlorat nån i min närhet i Covid-19 men orolig är man..

3.Ingen resa till London blev av. framflyttad till April 2021.  

4. Våra camping planer blev lite förändrade men de löste sig väldigt bra ändå. 

5. Vi lever som i en bubbla.

Saker som går framåt. har röjt hos min pappa , som har levt lite i misär, dock självförvållat. men ryckt upp sig. Just nu har vi fått ändra lite i biståndsbedömningen som gjordes. men vi hoppas på de bästa. 

Min älskade man förlorade sin Mormor i November så dax för begravning i dagarna. Sov gott älskade M. 

Snart Jul och vi vet inte alls hur det blir, nästa år i januari blir Min pappa 70 år och jag Fyller ärofulla 40 år.  som jag hoppas kunna firas på nått sätt.  =) =) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...