måndag 25 februari 2019

en lugnare vecka kanske...

Ny vecka nya möjligheter, jag skulle vart iväg på ett pass idag, men passet blev ändrat till annat som jag inte riktigt tycker om lika mycket, plus att de skulle inte vara på samma våning. barnen skulle få följt med idag, vara i lekrummet som de har.. så himla bra och underlättar allt ibland.
Sen har jag känning i bihålorna så hoppar över passet idag, hoppas på att det inte förvärras så blir det PT-pass imorgon, ser jag fram emot.

Sen har vi bokat ett pass till torsdagen. SÅ det hoppas vi på..

maten ska vi försöka ta tag i också, men tar det lite lugnare med den, annars tror jag det blir för mycket på en gång,då backar ja. idag blev det tonfisk salllad med hemmagjord dressing. gott!

1 kommentar:

  1. Duktig du är!!! Bra att du inte gick och tränade när du har känningar av bihålorna. Vad bra att de har lekrum för barnen där! Det har de inte på Actic där jag är men de har istället mammagympa där de får ta med sina småttingar så en gång i veckan fylls motionssalen med bebisar och deras mammor och ungarna är såååå söta allihop att man bara vill sitta och titta på dem och strunta i sin egna träning hahaha

    Jag behöver också ta tag i maten men tänker inte göra det riktigt ännu. Behöver också göra en sak i taget så det inte blir för mycket på en gång. Man kan ju göra små förändringar lite i taget innan man gör stora ändringar, som att äta en tonfisksallad med hemmagjord dressing =)

    SvaraRadera

tiden går verkligen fort.

 Tiden rullar på så fort, man påminns nästan varje dag vad stora barnen blir. Luwa som fyllde 10 år nu 14 mars.. jag hänger lixom inte med. ...